Blaze Bayley “Endure And Suvive (Infinite Entanglement Part II) Blaze Bayley Recordings [CAT]

Resultat d'imatges de blaze bayley endure and survive

Crec que jo no escoltava res de Blaze Bayley des del any 2002, el seu segon disc d’estudi en solitari titulat “Tenth Dimension”. La veritat és que mai m’ha agradat Blaze però sempre m’agrada donar oportunitats a la gent, que algú no t’agradi no vol dir que no pugui editar bons discos. No és el cas de Blaze.

Vaig veure aquest cd per casualitat i em vaig dir, vinga va, per què no, després de 15 anys de desintoxicació, igual t’agrada. Potser en 15 anys ha aconseguit aquesta maduració musical i et sorprèn. Doncs no. Bé sí, sorprès m’he quedat. Perquè pensava que quan un cantant crea un grup amb el seu propi nom, és bàsicament per liderar sota la seva pròpia tutela un projecte en el qual un s’envolta almenys de músics mínimament correctes per acabar plasmant en un cd seves inquietuds musicals. Vegeu Bruce Dickinson, Rob Halford, Jorn Lande, per posar alguns així a l’atzar. El resultat serà millor o pitjor però mai la teva actuació pot ser el que queda en entredit. Doncs senyors … el gran Bayley no té ni sentit del ridícul, ni vergonya, ja que després d’aquests 15 anys sense escoltar-lo, segueix exactament en la mateixa línia! Sí senyor, un bravo per en Blaze!

“Endure And Survive” no passarà a la història per res, però almenys sí que reconeixeré que els músics amb els quals s’ha envoltat, sense excessius malabars, si compleixen amb la comesa d’aportar un conjunt instrumental més que correcte. I fins aquí. Amb altra veu fins i tot podríem rascar alguna cosa, però així no, i Blaze contínua i tristament continuarà vivint d’haver estat el cantant d’Iron Maiden durant 5 anys. Res més.

Això sí, el tema de l’alimentació sí que sembla que ho porta bastant millor …

Sergi

Responder

