Resultat d'imatges de slash living the dream

Quan la teva marca preferida de cervesa anuncia el nou producte que traurà a la venda no pots evitar sentir la curiositat. Com sabrà la nova cervesa? Serà torrada o serà més aviat Lager? ¿Potser apostaran per una IPA? ¿Barrejaran conceptes i hi haurà tan de tot una mica que serà molt difícil definir? Encara que fa uns anys em passava més, de tant en tant amb marques de cervesa en concret, encara avui sento aquesta curiositat i fins i tot de vegades necessitat de tastar i veure si pot convertir-se en el meu nou vici.

Finalment ha arribat a les meves mans la nova cervesa que estava esperant. Últimament la marca apareix bastant en primera línia de la informació musical ja que està activa promocionant-per tot el món. Internet, Twitter, Instagram, gires … El seu aspecte inicial és més aviat decebedor. Sí que és cert que mai han apostat per una gran etiqueta amb dibuixos o imatges complexos o almenys suggerents, però sempre tens aquella esperança del canvi … a bé. Doncs no, per descomptat no compraria el producte per la seva etiqueta.

La obro i la oloro. No està malament, almenys sembla que l’essència serà l’esperada, no hi haurà grans canvis ni paranoies. Per descomptat no serà complexa.

Finalment la bec. Un primer glop relativament prometedor, més de desig que de realitat, també cal dir-ho, però prometedor, al cap i a la fi. Un altre glop i després un altre i un altre fins acabar-la. Bé … doncs ja està, ja l’hem provat. I què voleu que us digui? Doncs després de tanta espera em sento més aviat indiferent. Obriré una altra. Em beuré una tercera. I així he seguit fins que he començat a agafar-li el truc, fins i tot arriba a venir de gust durant la primera meitat de l’ampolla però perd interès en la segona meitat.

“Living The Dream” no és la novetat que esperava. T’acaba agradant perquè al cap i a la fi t’agrada la cervesa i en concret aquesta marca. Ha de ser molt dolenta perquè no vulgui tornar a provar-la. Però no té res especial, no hi ha notes de tast originals o especials, cap gir sensorial, cap barreja boja o arriscada amb els llúpols … En resum, uns primers glops que amb el temps he acabat gaudint ja que almenys contenen l’essència que esperava i poc més que l’esperit de la cervesa i la marca en la resta de l’ampolla.

Sergi